سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

استاندار آذربایجان شرقی : مدیران باید روحیه ایثار داشته باشند

استاندار آذربایجان شرقی گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از حاکمیت آغاز شود. استاندار آذربایجان شرقی : مدیران باید روحیه ایثار داشته باشند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان شرقی که به مناسبت روز شهدا برگزار شد افزود : تمامی مدیران دولتی باید دارای روحیه جهاد و ایثار باشند.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز ما در جبهه اقتصادی در حال جنگ با دشمنان انقلاب هستیم و کسانی که به ولایت فقیه اعتقاد دارند باید با روحیه ایثار در این عرصه حاضر شوند.
وی با تاکید بر سازماندهی بزرگداشتها و مراسم یادواره شهدا در استان افزود : باید تقویمی در استان تدوین کنیم که برنامه ها با تعداد معقول تر برگزارشود اما فاخر باشد ضمن اینکه هر شهیدی که معرفی میشود تنها با نام نباشد بلکه شرح حال مختصری از زندگی و خدمات و فعالیتهای شاخص وی نیز ارائه شود.
جبارزاده همچنین با اشاره به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تبریز گفت : این موزه در حال حاضر نیازمند تامین محتوای غنی است و همه دستگاهها به فراخور توانایی ها و ظرفیتهای خود باید وارد عمل شوند.
صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت : فرهنگ ایثار و شهادت باید با ادبیات امروزی تبیین و به باور عمومی و گفتمان ملی تبدیل شود چرا که لازم است نسل جدید فرهنگ انقلاب را از نسل اول تحویل بگیرد و به طور شایسته ای حفظ کند.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.