سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

عملیات اجرایی طرح بزرگ آبرسانی به خلخال تا پایان سال آینده تکمیل می شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی طرح بزرگ آبرسانی به شهر خلخال از محل سد بفراجرد این شهرستان تا پایان سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر فهیمی در جلسه بررسی طرح ها و پروژه های عمرانی خلخال در کارگاه سد خانقاه بفراجرد افزود: با تکمیل و بهره برداری از طرح بزرگ آبرسانی شهر خلخال که از 10 سال پیش آغاز شده آب شرب سالم و بهداشتی شهر خلخال و تعدادی از روستاهای این شهرستان تا 50 سال آینده تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار میلیارد ریال صرف تکمیل طرح آبرسانی خلخال می شود افزود: این میزان اعتبار برای عملیات اجرایی احداث ساختمان سد بفراجرد با گنجایش 6 میلیون متر مکعب آب، خطوط انتقال آب شرب از محل سد تا تصفیه خانه در روستای خوجین، احداث مخازن ذخیره آب در سه نقطه مرتفع شهر و اجرای پروژه تصفیه خانه آب شرب این شهر از محل اعتبارات ملی و نیز بی او تی و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه از این پس طرح ها و پروژه های عمرانی غیر پایدار از مدار اجرا خارج می شوند افزود: همه مسوولان اجرایی با پرهیز از طرح های غیر پایدار در جهت خارج کردن این گونه طرح ها از برنامه اجرا و یا جایگزینی طرح های پایدار برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال و اجرای طرح های مفید تلاش کنند.

فهیمی حفظ اکولوژی منطقه، محیط زیست و حفاظت از بافت های تاریخی، میراث فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری در مناطق استان اردبیل را از اولویت های کاری مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی ذکر کرد.

وی گفت: اجرای طرح های عمرانی در این استان باید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت اجرا و از آغاز پروژه های فاقد طرح مطالعه شده پرهیز شود.


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.