سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی عملکرد فدراسیون گلف در سال 95؛

حضور 5 کشور فعال در زمینه گلف برای نخستین بار در ایران

سال جدید برای فدراسیون گلف ایران از لحاظ توسعه این رشته سالی پر کار است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون گلف در سال 95 مسابقات لیگ برتر را در سطح کشور برگزار کرد.

در سال 96 مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی (یادواره مرحوم حسین پور) را با شرکت 5 کشور فعال در زمینه گلف در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد که برای نخستین بار با حضور کشورهای دیگر صورت می پذیرد.

کیم بالدوین مربی استرالیایی به مدت 15 روز در تهران از ابتدای اردیبهشت حضور پیدا می کند تا دوره ای برای افزایش دانش گلفبازان کشور و ارتقاء سطح فنی بازیکنان تیم ملی و مربیان ملی برگزار کند  که به نوبه خود از فعالیتهای مهم و اثر گذار در سال آینده خواهد بود.

در سال 96 فدراسیون در نظر دارد مسابقات لیگ بانوان و آقایان بر خلاف سنوات گذشته حتی المقدور در سه ماهه اول سال برگزار کند تا بازیکنان در شرایط بهتر آب و هوایی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در سال جاری عملکرد هیئت ها و انجمن های تابعه مورد ارزیابی فدراسیون قرار خواهد گرفت. در این راستا شاخص های ارزیابی برای روسای محترم انجمن ها، روسا و سرپرستان هیئت های گلف سراسر کشور ارسال گردیده است که بر اساس شاخص های موصوف و مستنداتی که ارائه می شود رتبه بندی انجمن ها و هیئت ها به صورت استاندارد انجام گیرد و نتیجه آن در اختیار مراجع ذیربط قرار داده شود.

موارد مذکور از جمله برنامه های در پیش رو خواهد بود و امیدواریم گامهای خوبی را در ابتدای سال جدید برداریم و تا انتهای سال رویدادهای مهمی در عرصه گلف کشور داشته باشیم.تا آنجاییکه بتوانیم گلف کشور را به جایگاهی که واقعا شایسته آن است برسانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.