سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

20میلیاردتومان پروژه شهری در رفسنجان

سخنگوی شورای شهر رفسنجان گفت: طی هفته جاری پروژه‌های شهرداری رفسنجان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد ریاحی با اعلام اینکه بودجه سال ۹۵ شهرداری، ۹۴ میلیارد تومان بوده است، افزود: بودجه سال ۹۶ شهرداری ۱۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولویت آسفالت است و در بودجه سال جاری ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون‌تومان برای زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری در نظر گرفتیم و ۲۵ میلیارد تومان برای این مهم در سال ۹۶ پیش‌بینی شده است.

سخنگوی شورای شهر رفسنجان از مشارکت شهرداری در کارهای فرهنگی و اثرات مثبت آن در خانواده به ویژه کاهش آمار طلاق یاد کرد و گفت: ۸۰ مسجد با مشارکت شهرداری در زمینه کار فرهنگی فعالیت کردند و حمایت از حافظان کل قرآن و اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه‌های فرهنگی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سهم شهرداری در مجتمع پیامبر اعظم (ص) ۵ میلیارد تومان بوده ،ضمن اینکه پارکینگ طبقاتی که نیاز شهر بود با ظرفیت ۵۵۰ خودرو احداث شده و درآمدزا است.

ریاحی اظهار کرد: برای ساخت و ساز در بافت فرسوده ۷۰، ۸۰ و در بعضی جاها ۱۰۰ درصد تخفیف در صدور پروانه انجام شده است و ۳۰۰ هکتار زمین در آرامستان درختکاری می‌شود و یکی از بزرگترین پارک‌های منطقه ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.