سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تشدید نظارت ها بر سیلوهای بخش خصوصی

با توجه به نزدیکی فصل خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه و به منظور بالابردن استانداردهای نگهداری گندم ، نظارتها بر سیلوهای بخش خصوصی استان تشدید می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مظفر رحیمی مدیر عامل شرکت غله خدمات بازرگانی منطقه 9 گفت : با توجه به نزدیکی فصل خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه و وجود مقدار حدود 800 هزارتن گندم از سال زراعی گذشته در سیلوهای استان ، سیلوداران بخش خصوصی استان می بایستی با هماهنگی بازرسین شرکت غله و خدمات بازرگانی استان نسبت به ارتقا سطح استانداردهای نگهداری گندم چه از نظر کیفی و بهداشتی و چه از نظر امنیتی اقدام نمایند

رحیمی از موارد مورد نظر در این طرح نظارتی را محصور کردن اطراف سیلوها بوسیله فنس کشی و یا مصالح ساختمانی ، عدم وجود هر گونه حیوانات در محوطه سیلوها ، نصب دوربینهای نظارتی در تمامی نقاط سیلوها ، تمیز کردن و ضد عفونی کردن کندوهای خالی ، هوادهی مناسب و دوران گندم های موجود در سیلوها ، قرص گذاری داخل گندم ها در صورت نیاز جهت مقابله با آفات زنده انباری و انتقال گندم های موجود به کندوهای جداگانه نام برد.

وی افزود : انعقاد قرارداد با سیلوهای سطح استان در سال آینده منوط به رعایت موارد ذکر شده و رفع تمام ایرادات موجود در سیلوها می باشد .

همچنین عضو هئیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 اعلام کرد : از این پس کلیه نظارتها بصورت محسوس و نامحسوس از سطح تمامی سیلوهای استان انجام شده و با نمونه برداری از گندم های موجود در طرح درجه بندی این سیلوها نیز به اجرا در خواهد آمد.

شایان ذکر است در حال حاضر 37 سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت نگهداری 850 هزار تن گندم در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت می باشند

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.