سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کشف بيش از 47 هزار داروی غيرمجاز در زنجان

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان از کشف بيش از 47 هزار قرص و داروی غيرمجاز به ارزش يك ميلياردو 500 ميليون ريال از يك دستگاه خودرو پژو پارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ اسماعيل اسماعيلی ،گفت: ماموران انتظامی شهرستان ايجرود در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا به يك دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشكوك شدند.  
معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان تاكيد كرد : ماموران اين خودرو را با تمهيدات لازم در محور " زنجان – بيجار " متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
اين مقام انتظامی خاطر نشان كرد : ماموران در بازرسی از اين خودرو در مجموع 47 هزار و 750 قرص و داروی غير مجاز قاچاق به ارزش يك ميلياردو 500 ميليون ريال را كشف كردند.  
وي با تاكيد بر اينكه در اين راستا يك متخلف دستگير شد گفت : قاچاق داروهای غير مجاز قاچاق علاوه بر ضربه به اقتصاد كشور ، سلامتی افراد جامعه را نيز تهديدمی كند.  
سرهنگ اسماعيلی با اشاره به اين که متهم جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست : در صورت مشاهده موارد مشکوک و اقدامات مجرمانه ‌ موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.