سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

توقیف کامیون متخلف در زاهدان

رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده به علت دو تخلف حادثه ساز در محور زاهدان – بم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ کشواد بهروزی زاده در تشريح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشتی پاسگاه زاهدان - بم روز گذشته حين کنترل خودروهاي عبوري در محور "زاهدان - بم" به يک دستگاه تریلی کشنده در کمر بندی شهید کلانتری بعلت دو تخلف حادثه ساز سبقت و سرعت غیر مجاز برخورد و دستور ایست دادند که راننده تریلی با بی توجهی به دستور ایست از محل متواری شد. 

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی پلیس راه در کیلومتر 40 محور زابل حوالی کوله سنگی تریلی متوقف و پس از بررسی مدارک راننده به علت نداشتن گواهینامه و دو تخلف حادثه ساز سرعت و سبقت غیر مجاز، خودرو وی جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شد. 

سرهنگ بهروزی زاده در پایان تصریح کرد :با توجه به مسافت های طولانی شهرهای استان و همچنین به علت دو طرفه بودن جاده ها ،رانندگان بایستی با هوشیاری کامل و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بخصوص سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند تا از بروز حوادث رانندگی دلخراش جلوگیری نماییم. 

انتهای پیام / ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.