سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

طرح‌های گردشگری در روستاهای استان با تسهیلات کم‌بهره

طرح‌های گردشگری در روستاهای استان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ براساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای که بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه، دفتر شهری و روستایی استانداری و شعبه مرکزی بانک سینا در استان منعقد شد، طرح‌های گردشگری در روستاهای این استان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند.

در این تفاهم‌نامه که به‌امضای جلیل بالایی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و امیر خسروانی مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری و اکبر جلیلی مدیریت بانک سینا در استان کرمانشاه رسید، بر اعطای تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی و صنایع‌دستی در روستاها و شهرهای کمتر از 10هزار نفر جمعیت استان تأکید شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه فرصتی مناسب برای توسعه طرح‌های روستایی و بوم‌گردی و نیز ایجاد کارگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی در استان است.

جلیل بالایی تأکید کرد: آمادگی داریم در روستاهای دارای پتانسیل تولید صنایع‌دستی استان و شهرهای کمتر از 10هزار نفر جمعیت، کارگاه‌ها و فروشگاه‌های تولید صنایع‌دستی و اماکن اقامتی را در قالب این طرح به بانک سینا معرفی کنیم.

امیر خسروانی مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری کرمانشاه نیز با اعلام اینکه توافق دفتر شهری و روستایی با بانک پرداخت 20میلیارد تومان تسهیلات بوده است، افزود: امکان افزایش این مبلغ تا دوب رابر نیز امکان‌پذیر است که تاکنون 24میلیارد تومان طرح برای دریافت تسهیلات از این محل به بانک معرفی شده است.

وی هدف از اجرای این طرح‌ را بحث توسعه روستایی در حوزه صنایع‌دستی و ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری بیان کرد.

اکبر جلیلی مدیر بانک سینا مناطق کرمانشاه، همدان و ایلام نیز در این نشست از تصویب هشت طرح با اعتبار یازده میلیارد تومان از 26 طرح در دست مطالعه این بانک خبر داد و یادآور شد: بانک سینا از اجرای طرح‌های توسعه‌ای، خصوصاً در حوزه صنایع‌دستی استان استقبال می‌کند.

 
انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.