سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

تجلیل از بانوان دهیار و عضو شورای اسلامی روستاها

در مراسمی از بانوان دهیار و عضو شورای اسلامی روستاها در استانداری مرکزی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛استاندار در این مراسم استان مرکزی را از استانهای پیشتاز در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : اولین استانی که اقتصاد مقاومتی را به سمت روستا سوق میدهد استان مرکزی است.
زمانی قمی با اشاره به اهمیت آبادانی روستاهای کشور افزود : بالندگی و آبادانی کشور از طریق روستاهاست و باید مهاجرت را از روستا به شهر تغییر دهیم.
او با اشاره به مشکلات اعتباری و اقتصادی گفت : سال گذشته دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها اقدامات مطلوبی را در تمامی بخش ها بویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام داده اند .
در ادامه معاون هماهنگی امور استانداری هم گفت : باید از ظرفیتها و توانمندی روستاییان در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار به نحو مطلوب استفاده شود .
فیلی افزود : کانون توجه به روستاها بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد و برای ماندگاری و تثبیت جمعیت روستایی باید برنامه ریزی هدفمندی را در دستور کار خود قرار داد .
وی پیگیری طرح هادی روستایی ، ایجاد اشتغال روستایی تکمیل زیرساختهای روستایی , باز سازی شبکه آب رسانی روستایی و مقاوم سازی خانه های روستایی از جمله اقدامات صورت گرفته در روستا ها عنوان کرد.
انتهای پیام / ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.