سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس به تولیدکنندگان موادمحترقه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخرسال از برخورد قانونی پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن خانچرلی گفت: پلیس غرب استان تهران با بهره مندی از تجربیات سال های گذشته و برنامه ریزی های پیشگیرانه با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا با قاطعیت برخورد می كند.   
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:امیدواریم امسال همانند سال های قبل با همكاری خوب مردم و والدین گرامی، جوانان و نوجوانان كه نقش بسزایی در پیشگیری از تلفات و خطرات استفاده از این مواد دارند،شاهد كاهش تلفات و حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال باشیم.   
 
سردار خانچرلی گفت:با اجرای طرح های مختلف انتظامی ، کنترل صنوف و با همكاری مردم عزیز و اصناف، انشاءالله شاهد كاهش تلفات جانی در این روز باشیم.   
 
این مقام ارشد انتظامی به تشدید برخورد با دست فروشان و عرضه كنندگان موادمحترقه تاكید كرد و گفت:در مقوله چهارشنبه آخرسال در گام ابتدایی،اولویت اول پلیس،ارتقاء آگاهی، آموزش والدین و مردم نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه خواهد بود.   
 
سردار خانچرلی در پایان از مردم شهرستان های غرب استان تهران خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب های ناشی از بكارگیری موادمحترقه و آتش زا در صورت مشاهده عوامل تولید یا توزیع، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
منبع:میزان

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.