سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف 34 هزار عدد مواد محترقه

34 هزار عدد مواد محترقه در سوادکوه کشف شد.

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف 34 هزار عدد مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پيشگيری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقيقات پليسی موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضائی، در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و در بازرسی از محل های فعالیت این افراد 34 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال باید در فرزندان خود اين باور را ايجاد كرد، كه سلب آسايش ديگران، وسيله خوبی برای شادی و سرگرمی نيست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جايگزين شادی آغاز سال نو کرد.

سرهنگ خادمی افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه به ویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می کند.

وی از شهروندان خواست برای پيشگيری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگيرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در اين زمينه، مراتب را با شماره تلفن 110در ميان بگذارند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.