سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

استقرار اکیپ های راهداری برای نوروز امسال

33 اکیپ راهداری نوروزی در راه های مازندران مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد محمدزاده مدیرکل راهداری مازندران از استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد وگفت: ۲۲ راهدارخانه در محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

وی افزود: این اداره کل به منظور ارتقاء سطح ایمنی، نظارت و کنترل در محورهای استان و انجام به موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیت‌ های گسترده ای را برای تعطیلات نوروزی در دست انجام دارد.

محمدزاده گفت: به منظور کنترل و نظارت بر گشت های راهداری و حمل و نقل ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن، گشته ای ویژه نوروزی در چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری، کیاسر اعزام می شوند.

مدیرکل راهداری مازندران افزود: اجرای روکش آسفالت، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، نصب نیوجرسی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب تابلوهای فلورسنتی جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه، بهبود وضعیت حفاظ ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران در حال انجام است.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.