سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

رونمایی از پلاک افتخار شهدا برای نخستین بار در کشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه بوویراحمد گفت: باحضور جانشین دبیر کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور از پلاک افتخار شهدا در یاسوج رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اعلام این خبر گفت: این کار ابتکاری از سوی استان با هدف تکریم و پاسداشت شهدای والامقام و خانواده های معظم آنان و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

موسوی با بیان اینکه این طرح با همکاری شهرداری یاسوج بر روی درب منزل خانواده 112 شهید والامقام شهر یاسوج نصب می شود افزود:در این طرح پلاکی از تصویر شهدا جلو درب منازل خانواده های معظم سه و دو شهیدی شهرستان بویراحمد نصب می شود.

وی گفت: پلاک افتخار شهدا متشکل از عکس، تاریخ تولد و شهادت و خلاصه ای از وصیت نامه آنان است.

موسوی از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز شهید در استان خبر داد و گفت: تجلیل از مادران و همسران شهدا،همایش نخبگان ایثارگر در گچساران،اهداء خون کارکنان،دیدار با استاندار از اهم این برنامه ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: پیش از این برنامه هایی نظیر برگزاری همایش بزرگ پیاده روی، غرس نهال با یاد و نام هزار و 880 شهید والامقام استان، سخنرانی پیام آوران ایثار پیش از خطبه های نمازجمعه شهرهای مختلف استان، برگزاری یادواره شهدایی که تاریخ تولد آنها اسفند ماه بود و سرکشی از 687 ایثارگر در استان به مناسبت گرامیداشت روز شهید انجام شده است.

وی گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس هزار و 880 شهید والامقام ،10 هزار جانباز و بیش از 300 نفر آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

گفتنی است 22 اسفندماه بنام روز شهید نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.