سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی:به همسرم اتومبیل لندکروز هدیه می دهم/ترامپ فردی بی تدبیر است

به بهانه تعطیلات نوروزی تصمیم گرفتیم گفت‌وگویی عیدانه با پیمان رجبی،مربی بدنسازی کشورمان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به بهانه تعطیلات نوروزی تصمیم گرفتیم گفت‌وگویی عیدانه با پیمان رجبی،مربی بدنسازی کشورمان داشته باشیم.

*پیام نوروزی شما برای مردم ایران چیست؟
 
برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم به اهدافی که برای خود ترسیم کرده اند، دست یابند. به هر حال مشکلاتی برای همه مردم وجود دارد که مسیر موفقیت را کند می کند اما آن ها باید صبور باشند و اهداف خود را پیگیری کنند.
 
*شیرین ترین و تلخ ترین خاطره شما از سال 95 چیست؟
 
اتفاقاتی که برای لیلا رجبی در المپیک ریو رخ داد، غم انگیزترین خاطره من از سال 95 است. تمریناتی که کنار دوستان انجام می دهم و نتایج درخشان برخی از دوستانم در رقابت های جهانی و المپیک هم شیرین ترین خاطره من از این سال است.
 
*چه برنامه ای برای سفر رفتن در تعطیلات نوروز 96 دارید؟
 
ترجیح می دهم در ایام نوروز تمریناتم را رها نکنم و دنبال پیگیری برخی کارهای عقب مانده ام باشم. به همین دلیل تهران می مانم  و سفر نمی روم.
 
*نسبت به سفره هفت سین چه حسی دارید؟
 
سفره هفت سین ریشه در تاریخ و سنت مردم ایران را دارد و خانواده من هم مانند تمام خانواده های دیگر این رسم زیبا را اجرا انجام می دهند. از دوران بچگی یاد گرفته ام در هر موقعیتی که هستم در زمان تحویل سال، سفره هفت سین بچینم.
 
*اولین عیدی را به چه کسی می دهید و از چه کسی عیدی می گیرید؟
 
اولین عیدی را به لیلا رجبی می دهم و به وی اتومبیل لندکروز تقدیم می کنم(شوخی) به هرحال همسرم نخستین کسی است که پس از تحویل سال از من عیدی می گیرد. از طرفی این که دوستان و اطرافیانم به اهداف خود می رسند، برای من حکم عیدی دارد.
 
*بهترین عیدی را از چه کسی گرفتید؟
 
تمام عیدی های که از مادرم گرفتم، برای من بهترین است حتی اگر مبلغ آن هزار تومان باشد چراکه مطمئنا ارزش آن از هزار میلیارد بیشتر است.
 
*چه هدفی را در سال 96 دنبال می کنید؟
 
برای خدمت به ورزشکاران در این سال برنامه ریزی کرده ام و امیدوارم در زمینه مربی گری و کارهای شخصی به اهدافم برسم.
 
*رابطه شما با سینما چگونه است؟
 
رابطه خوبی با برخی بازیگران دارم و حتی پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی داشتم که البته آن را رد کردم. امین حیایی و حمید فرخ نژاد بازیگران مورد علاقه ام هستند.
 
*درباره اهدای جایزه اسکار به فیلم "فروشنده" چه نظری دارید؟
 
اصغر فرهادی پشتکار و ظرافت های خاصی در کارگردانی دارد که سبب می شود فیلم های وی کیفیت فوق العاده ای داشته باشد. فیلم "فروشنده" هم انعکاس حقیقت های جامعه ایرانی است و به همین دلیل بین مردم کشورمان بازتاب زیادی داشت و جوایز بین المللی متعددی را کسب کرد. در واقع اسکار کمترین حق فرهادی و عوامل سازنده فیلم "فروشنده" بود. به هرحال افتخار این جایزه برای تمام ایرانی ها است.
 
*نظر پیمان رجبی درمورد "دونالد ترامپ" چیست؟
 
ترامپ فردی معمولی و بی تدبیر است که با نظر مردم آمریکا به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شده است. وی همه چیز را در پول می بیند.
 
*درباره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان که خرداد 96 برگزار می شود، چه نظری دارید؟
 
امیدوارم هرکسی که رئیس جمهور می شود، اشتباهات قبلی را تکرار نکند.
 
*محبوب ترین شخصیت سیاسی شما کیست؟
 
محمد مصدق و نلسون ماندلا محبوب ترین شخصیت های سیاسی من هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.