سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ کشته و مجروح در چهار سانحه رانندگی رانندگی درجنوب سیستان وبلوچستان

وقوع چهار فقره تصادف در محورهای جنوبی سیستان وبلوچستان ۳ کشته و چهار مجروح داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف جرحی مقارن ساعت ۹:۴۵صبح امروز در حدود ۲۱۴ کیلومتری محور نیکشهر به فنوج یک دستگاه موتورسیکلت واژگون که بر اثر این سانحه یک نفر فوت و یک نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده است. 

سرهنگ ستوده افزود: همچنین در تصادفی دیگر که مقارن ساعت ۱۴ امروز در کیلومتر حدودد ۲۰ محور ایرانشهر به نیکشهر رخ داده یک دستگاه پژو ۲۰۶  واژگون که براثر این واژگونی راننده و سرنشین فوت  و یک نفر مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین درتصادف دیگری که درساعت ۱۵:۲۰ درکیلومتر ۲۰ مسیر روستایی کشیک به نیکشهر دربرخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت نیسان راکب موتور مجروح و به مراکز درمانی انتقال یافت.

رییس پلیس راه افزود: در تصادف دیگری نیز که در ساعت ۱۴:۲۰ امروز درمحور کاسکین ایرانشهر بمپور یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده واژگون که یک نفر مجروح داشت.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده ها  بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در استان است. 

شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.