سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان سراب در مهربان

فرماندار شهرستان سراب در اولین جلسه مناسب سازی اماکن عمومی گفت : توجه ویژه به سالمندان و جانبازان وافراد معلول باید در اولویت کاری سال 96 قرار گیر د واماکن عمومی و یا مراکز خرید لازم است مقدمات استفاده این افراد را فراهم سازند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛
گرشاسبی گفت :با توجه به اینکه در برخی ادارات و اماکن عمومی مهربان جهت استفاد افراد سالمند وجانباز و معلول دارای مشکلاتی هست لذا امیدواریم وبا توجه به اینکه قول مساعدی که روسای ادرات دادند تا سه ماه سال 96 این ایرادات حل و شاهد خدمات رسانی به این افراد باشیم .
 وی در ادامه گفت : برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سطح شهرستان سراب و منطقه مهربان نزدیک به 80 جلسه هماهنگی صورت گرفته  وتمام دستگاهها و مردم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند .
گرشاسبی در ادامه گفت : با توجه به هماهنگی های که صورت گفت در شهرهای 4 گانه یعنی سراب ومهربان وشربیان و دوزدوزان شهردارن محترم به زیباسازی ونظافت چهره شهر توجه ویژه داشته باشند واز عموم اهالی مهمان دوست شهرستان می خواهیم همچون سالهای گذشته میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم چرا که آنها سفیران شهر خود هستند واگر خاطر خوشی از شهرستان ما داشته باشند مطمئنا سال بعد هم این منطقه را برای گردشگری انتخاب خواهند کرد .
اصولی مدیر بهزیستی شهرستان سراب هم در این جلسه گفت : در سطح شهرستان سراب 448 معلول داریم وبرخی از افراد سالمند هم نیاز دارند از خدمات موجود استفاده نمایند ولذا لازم است تمام دستگاههای خدمات رسان واماکن عمومی زمینه های ورد این افراد را فراهم سازند .
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.