سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تامین امنیت مردم با 35 اکیپ در جهرم

فرماندار ویژه جهرم گفت: امنیت شهروندان جهرمی با 35 اکیپ انتظامی در ایام نوروز تامین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: تعداد گشت های پلیس و نیروهای انتظامی در ایام نوروز افزایش می یابد.
 
صحرائیان با اشاره به اینکه مجوز استفاده از سربازان پادگان شهید دستغیب نیز در همکاری با نیروی انتظامی صادر شده است، افزود:  با آمادگی کامل شورای تأمین شهرستان جهرم امنیت کامل در سطح شهرستان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: از هفته گذشته با اضافه شدن هفت اکیپ محسوس و نامحسوس به گشت های نیروی انتظامی روند تامین امنیت شهروندان تداوم پیدا کرده و این مهم در ایام نوروز نیز با ۳۵ اکیپ ادامه می یابد.

وی بیان کرد: در مکان های پر ترافیک، بازار و پاساژها به دلیل ازدیاد حضور بانوان، علاوه بر حضور پررنگ نیروهای انتظامی، اکیپ های انتظامی بانوان نیز به صورت محسوس و نامحسوس مستقر هستند.

صحرائیان اظهار داشت: همچنین تمام نیروهای بسیج ناحیه سپاه جهرم نیز در آمادگی کامل هستند و امنیت کامل را در این ایام برای شهروندان شهرستان جهرم رقم می زنند.

وی با اشاره به اینکه در بهمن ماه نسبت به پارسال 35 درصد کاهش سرقت و 10 درصد افزایش کشف سرقت داشتیم، گفت در اسفند ماه نیز تاکنون، 36 درصد افزایش کشف سرقت و دستگیری سارقین در سطح شهرستان داشته ایم.

صحرائیان افزود: همچنین حدود ۱۰ قبضه اسلحه شکاری و جنگی کشف شده و ۱۸ نفر از سارقان دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: همچنین دو باند سارقین غیر بومی که به سارقین در حرکت معروف هستند و در شهرهای مختلف مرتکب سرقت می شوند نیز در همین ایام در جهرم دستگیر شده و باندشان متلاشی شده است.

صحرائیان اظهار داشت: با افرادی که بخواهند به هر نحو مخل امنیت و آسایش و آرامش مردم بشوند، با جدیت کامل برخورد می شود.

وی تصریح کرد: تقاضای ما از آحاد مردم، اصناف و بازاریان این است که با رعایت کامل امنیت و نصب دوربین های مدار بسته در واحدهای مسکونی و تجاری از وقوع جرم پیشگیری کنند.

صحرائیان گفت: نهادهای خدماتی به ویژه بانک ها و پمپ بنزین ها باید آمادگی کامل داشته باشند که با تمام توان پاسخگوی نیاز های مردم باشند و در این ایام نظارت بر قیمت ها نیز در دستور کار اتاق اصناف قرار بگیرد.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: در مکان های تفریحی  مورد استقبال مردم مانند بندهای تغذیه مصنوعی، دریاچه سد سلمان فارسی، غار سنگ اشکن و یا دیگر مناطق مراقبت های پیشگیرانه به جهت عدم وقوع حادثه های ناگوار انجام و نظارت های امنیتی ایجاد شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.