سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ذوب‌آهن مقابل نفت متوقف شد

دیدار دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران  امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر پایتخت‌نشینان به در نیمه نخست پایان رسید.

تک گل نیمه نخست این بازی را اکبر صادقی در دقیقه 38 به ثمر رساند. این در شرایطی بود که در دقیقه 38 مسابقه ارسال آندرانیک تیموریان از روی نقطه کرنر با ضربه محمد قاضی همراه شد که مدافعان ذوب‌آهن برگشت دادند.

در ریباند توپ پشت محوطه جریمه به اکبر صادقی رسید و او با دید کافی نسبت به جایگیری بازیکنان ذوب آهن با یک بغل پا کنج دروازه را هدف گرفت و گل اول را به ثمر رساند.

اما در نیمه دوم ذوبی‌ها با تلاش مکرر خود در دقیقه 66 توانستند به گل دست یابند.

آنها توانستند با حرکت احسان پهلوان که از جناح چپ به زیبایی نفوذ کرد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود از نفت وارد محوطه جریمه شد، به گل برسند. او با ارسال پاس به بیرون برای بنگستون، زمینه را فراهم کرد که مهاجم هندوراسی ذوب‌آهن یک بغل پا دروازه نفت را بگشاید.

در نهایت ذوب‌آهن در بازی خانگی خود هم نتوانست از سد نفت تهران بگذرد تا برای 7 بازی متوالی رنگ برد را نبیند و مجتبی حسینی روز‌های سختی را در این تیم اصفهانی بگذراند.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.