سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوپر لیگ کاراته؛

تیم دانشگاه آزاد قهرمان سوپر لیگ کاراته شد

تیم دانشگاه آزاد در مرحله فینال از سد تیم نفت خیز جنوب عبور کرد و قهرمان سوپر لیگ کاراته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ کاراته از سد تیم پاس قوامین عبور کرد و در فینال به مصاف تیم نفت خیز جنوبی رفت که در مرحله نیمه نهایی تیم توسعه و نوآوری شهر را شکست داده بود.

تیم کاتای تیمی دانشگاه آزاد در مرحله فینال با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم کاتای تیمی نفت خیز جنوب عبور کرد.

در بخش کومیته در وزن منهای 55کیلو گرم مصطفی کاووسی از دانشگاه آزاد اسلامی و پویان آقایی از مناطق نفت خیز جنوب به تساوی رسیدند.

در وزن آزاد کومیته ذبیح الله پورشیب از دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف سامان حیدری از مناطق نفت خیز جنوب رفت و با نتیجه 6 بر 5 از سد حریف خود گذشت.

کومیته وزن منهای 60 کیلوگرم عبدالله ولدی از دانشگاه آزاد اسلامی توانست با نتیجه 5 بر یک مجتبی شکوهی از مناطق نفت خیز جنوب را شکست دهد.

کومیته وزن منهای 67 کیلو گرم هامون درفشی پور از دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف امیر مهدی زاده از مناطق نفت خیز جنوب رفت و با توانست با نتیجه 8 بر 4 حریف خود را شکست دهد.

در کومیته وزن آزاد سجاد گنج زاده از دانشگاه آزاد اسلامی  با نتیجه 4 بر یک از سد هادی عرب از مناطق نفت خیز جنوب عبور کرد.

کومیته وزن منهای 75 کیلو گرم سعید احمدی از دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف سعید فرخی از مناطق نفت خیز جنوب رفت و در نهایت نتیجه را 10 بر 2 به حریف خود واگذار کرد.

کومیته وزن آزاد مهدی سلطانی از دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف ابراهیم حسن بیگی از مناطق نفت خیز جنوب رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی 17 بر 7 مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب به مقام قهرمانی دهمین دوره سوپر لیگ کاراته دست یافت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.