سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کشف 18 میلیارد تومان انواع کالاي قاچاق در استان قم

فرمانده انتظامي استان از کشف انواع کالاي قاچاق طي سال جاری و اسفند ماه 1395 در استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار  مجتبایی گفت: پليس استان در اسفند ماه سال 1395، با تلاش شبانه روزي چندین دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کردند.
 
وي افزود:در سال 95 با تلاش مأموران انتظامی کالای قاچاق با ارزش 18 میلیارد تومان در20 قلم نظیر نخ سيگار، پارچه، چاي، لوازم صوتي و تصويري، لوازم خانگي،  لوازم خودرويي، لوازم آرايشي،برنج،مواد نفتی، تجهیزات ماهوارای ، البسه و مواد غذایی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی قم با تاکید بر مبارزه بیش از پیش و قاطع دستگاه‌های مرتبط و مسئول در امر قاچاق کالا خاطرنشان کرد: اکثر افراد دستگیر در  مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان غیر بومی هستند و این به خاطر قرار گرفتن قم در محور مواصلاتی 17 استان کشور است.
 
فرمانده انتظامی سردار مجتبایی کالای قاچاق را براي کشور و استان خطر بزرگ امنيتي و اقتصادي دانست و تصريح کرد: تمام ملت ایران و همشهریان قمی بايد با اين پديده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوريت هاي پليس 110 تماس بگيرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.