سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اعزام هزارجهادگر دانشجوبه مناطق محروم استان در ایام نوروز

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: ۱۰۰۰ دانشجوی جهادگر در ایام نوروز به مناطق محروم جنوب استان اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر بهروز گفت: در ایام نوروز حدود هزار نفر در قالب ۳۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می کنیم.
وی در خصوص زمینه های فعالیت گروههای جهادی افزود: جهادگران دانشجو در عرصه های مختلف از جمله عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی و دامپزشکی در مناطق محروم فعالیت دارند.

وی گفت: فعالیتها در قسمت های مختلف خصوصا جنوب استان صورت می گیرد و رویکردشان بیشتر در حوزه های آموزش، توانمندسازی، پروژه های خرد مثل ساخت خانه عالم، مسجد، حمام، سرویس بهداشتی و آبرسانی است.

بهروز بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم تیمهای پزشکی به منطقه شهداد و جنوب کرمان اعزام داریم که در حوزه دندانپزشکی، پزشک عمومی و متخصص فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: برخی گروههای جهادی هم در حاشیه شهرها فعالیت دارند مثل شهرستان کهنوج و شهرستان بم البته فعالیتها در حاشیه شهرها به صورت مداوم صورت می گیرد و ایام نوروز هم مستثنی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی از ۲۷ اسفند شروع میشوند تا ۱۷ فروردین سال ۹۶ ادامه دارد و اولویت ما امسال بحثهای فرهنگی و توانمندسازی در کنار حوزه های اقتصاد مقاومتی و عمرانی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.