سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛

اسلام ایرانی و اسلام عربی توطئه جدید دشمنان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «اسلام ایرانی» و «اسلام عربی» توطئه جدید دشمنان اسلام است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادواره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه گفت: امروز با دو مساله مهم مواجه هستیم، از یکسو دشمنان می خواهند هویت و اقتدار ما را نابود کنند از سوی دیگر نیز عده ای هم در داخل نمی خواهند از این هویت و اقتدار برای پیشرفت استفاده شود.
 
وی با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف دینی در ایران‌اسلامی، گفت: ما نه اسلام ایرانی داریم و نه اسلام عربی. این سخنان برای از بین بردن هویت ماست. اسلام عربی یا ایرانی معنایی ندارد، ما ایرانی، اسلامی و انقلابی هستیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارومیه با انتقاد از پایین بودن رتبه توسعه آذربایجان غربی گفت: زمانی در رتبه دهم توسعه کشوری بود اما امروز رتبه بیست و هفتم است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:شهید آقا مهدی باکری علاوه بر تبلور غیرت آذربایجان نماد هویت اقوام ایرانی است.
 
وی گفت:شهيد باكري  اولین شهیدی است که پیکرش از دجله به اروند و خلیج فارس رفت و  اگر بخواهیم آذربایجان را به دنیا معرفی کنیم باید تابلویی از آقامهدی را ترسیم کنیم.

سر لشکر رضایی ادامه داد:  آقا مهدی  احساس مسوولیت قابل توجهی داشت، در مقابل عقب نشینی نيروها بسیار حساس بود و فرماندهان در عملیات خیبر، تقاضای عقب نشینی داشتند در حالی که شهید باکری می گفت فرمانده لشکر اسلام نباید تقاضای عقب نشینی کند.  
 

 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.