سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

جایگزینی 9 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس مازندران

9 دستگاه آمبولانس جدید جایگزین آمبولانس های با عمر بالا شد.

یحیی صالح طبری سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در حاشیه مراسم واگذاری آمبولانس های جدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در ادامه نوسازی ناوگان اورژانس 115 مازندران، 9 دستگاه آمبولانس جدید جایگزین آمبولانس های با عمر بالا شد. وی افزود: در حال حاضر در مازندران، ۸۴ پایگاه جاده ای و شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی با ۱۴۰ دستگاه آمبولانس و یک بالگرد، شبانه روز آماده ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

صالح طبری گفت: از سال 1384 که آمبولانس های بنز اسپرینتر 314 وارد ناوگان اورژانس مازندران شد، تاکنون به دلیل افزایش تعداد ماموریت های درون شهری و جاده ای، بیشتر این آمبولانس ها فرسوده شد و نیاز به جایگزینی داشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران افزود: 22 دستگاه از آمبولانس های با عمر بالا با آمبولانس های بنز اسپرینتر 315 که در نوع خود دارای استانداردهای بین المللی و جهانی هستند، دی ماه امسال جایگزین شده بود.

صالح طبری گفت: این نوع از آمبولانس ها دارای امکانات مانیتورینگ قلبی ، دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه شوک قلبی و بسیاری از امکانات لازم برای یک Icu وccu متحرک هستند.

وی افزود: تاکنون 67 درصد آمبولانس های با عمر بالای 10 سال نوسازی شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.