سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش نجبا: ائتلاف عربستان هوس آمدن به سمت ایران را نکند

سخنگوی جنبش نجبا به ائتلاف عربستان هشدار داد که هوس آمدن به سمت ایران را نکند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید «هاشم الموسوی» با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به ائتلاف عربستانی ضد یمن توصیه می‌کنیم، وقتی نتوانستند یک کشور کوچک مانند یمن را شکست دهند، بهتر است هوس آمدن به سمت ایران را که کشوری پیشرفته و قوی است، نکنند.

الموسوی با بیان این که تروریسم به دنبال تخریب چهره اسلام و زیرساخت‌های کشورهای اسلامی است، اظهار داشت: هدف این جنگ تخریب کشورهای اسلامی و چهره اسلام است و بر همین مبنا رسانه‌های معاند جنگ منطقه را جنگ طائفی می‌نامند.

به گزارش دفتر سیاسی رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، الموسوی افزود: ما در عراق یک امت واحد هستیم که علیه تروریسم مبارزه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه داعش با پول و سلاح های اهدایی (کشورهای غربی - عربی) حمایت می‌شود و بخش‌های وسیعی (از چند کشور اسلامی) را تحت اشغال خود قرار داده، گفت: داعش پرچم طائفه‌گرایی را در منطقه در دست گرفته و هدف این گروه تروریستی تخریب مقدسات اسلامی است.

الموسوی ادامه داد: هم اکنون شهرهای بسیاری در عراق از دست عناصر داعش آزاد شده و امروز داعش بسیاری از سرکردگان خود را از دست داده که اکثریت آن‌ها عربستانی هستند.

سخنگوی جنبش ُنجَباء با اشاره به پیروزی های رزمندگان عراقی در نبرد موصل افزود: عناصر داعش در حال حاضر قصد فرار به سوریه و برپایی یک حکومت جدا را دارند و آمریکا نیز به دنبال اعزام تروریست‌های داعش به یمن و سوریه است تا تروریسم به کل منطقه سرایت کند.

وی تاکید کرد: آمریکا همچنین به دنبال احیای تروریسم در آفریقاست. الموسوی گفت: جنگ موصل ساده است، زیرا گروه‌های تروریستی متلاشی شده‌اند؛ نقشه ما عبارت بود از جداسازی تلعفر از موصل که باعث شد داعش نفس‌های آخر خود را بکشد و ما توقع داریم طی روزهای آینده جنگ موصل با یاری خدا پایان یابد.

این فرمانده برجسته نجبا با اشاره به نقشه آمریکایی ها در موصل نیز اظهار داشت: نیروهای آمریکایی با حضور در موصل به دنبال آن هستند تا پیروزی مردم عراق در این جنگ را بدزدند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.