سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بذرپاش:

لزوم ایجاد نهضت ملی مقررات‌زدایی در کشور

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسائل دست و پاگیر در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری رفع شود، چراکه مشکلات ما در کشور اکنون از این جنس مشکلات است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست آینده انقلاب اسلامی در سالن حافظ بجنورد بر ضرورت شکل‌گیری نهضت ملی مقررات زدایی در کشور تأکید کرد و گفت: باید این نهضت شکل‌ گرفته و مسائل دست و پاگیر در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری رفع شود، چراکه مشکلات ما در کشور اکنون از این جنس مشکلات است.


وی با بیان اینکه این بی‌معرفتی است که ارتقای سطح ایران اسلامی را نبینیم گفت: انقلاب ما در اقتصاد رسوخ نکرده است که البته این تقصیر انقلاب نیست، بلکه عده‌ای نمی‌گذارند این اقتصاد رسوخ کند.

بذرپاش با اشاره به تغییر و تحولات در عرصه جریانات سیاسی کشور افزود: امروز ما جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب مثل سابق نداریم و البته تفاوت‌هایی باهم دارند که باید به آن پرداخته شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین با یادآوری اینکه پیاده شدن برخی مدل‌های غربی در کشور توسط عده‌ای در حال انجام است، متذکر شد: به خاطر همین رویکرد، سه‌چهارم برنامه‌های توسعه کشور از ابتدا تاکنون محقق نشده است.

بذرپاش بیان داشت: در بسیاری از این برنامه‌ها، شرایط و اقلیم‌های مختلف و مزیت‌های هر یک از مناطق دیده نشده است، به همین خاطر است که این طرح‌ها توفیق چندانی نداشته و اکنون مشکل بیکاری را در جامعه داریم.

عضو سابق هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اساساً انقلاب ما امروز با این جنس مشکلات مواجه بوده و دچار تهدیدها می‌شود که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.