سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کرمانشاه رتبه نخست کشور در تعهدات خیرین مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست کشور از حیث تحقق تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری خبر داد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرزبان نظری افزود: بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته، استان کرمانشاه امسال برای سومین سال متوالی توانسته رتبه نخست کشور از حیث تحقق تعهدات خیرین مدرسه‌ساز را کسب کند.

نظری تعهدات خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه در سال جاری را حدود 10 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بخش زیادی از این تعهدات محقق شده و باقیمانده این تعهدات نیز تا پایان سال به طور کامل محقق خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه  تعداد خیرین مدرسه ساز استان را با احتساب مجامع حقوقی و اشخاص حقیقی 220 نفر اعلام کرد.

نظری با بیان اینکه در حال حاضر 45 مدرسه خیر ساز در استان در دست ساخت است، اظهار کرد: این مدارس شامل 150 کلاس درس بوده و با اعتبار 10 میلیارد تومان در دست ساخت هستند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: این مدارس جایگزین مدارس خطرآفرین روستایی خواهند شد که در استان وجود دارند.

نظری در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه‌های نیمه تمام استان داشت و افزود: 19 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که ادامه ساخت آنها به دلیل نبود اعتبار عملا متوقف است.

نظری با بیان اینکه این پروژه‌های نیمه‌تمام شامل حدود 120 کلاس درس هستند، اعتبار مورد نیاز برای اتمام ساخت این پروژه‌ها را نزدیک به 25 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز می‌توانند در ادامه ساخت پروژه‌های نیمه تمام مشارکت داشته باشند، افزود: هر خیری که بتواند 30 درصد هزینه‌های ساخت یک مدرسه را پرداخت کند، مدرسه به نام او و یا نام پیشنهادی او نامگذاری خواهد شد.

نظری در ادامه با بیان اینکه خیرین به هر میزانی می‌توانند در مدرسه سازی مشارکت داشته باشند، افزود: مدرسه سازی در فهرست کارهای خیر ماندگار قرار دارد، چرا که سرمایه‌گذاری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان یک جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.