سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی روند اجرای برجام مهم‌ترین اقدام کمیسیون امینت ملی در سال 95 بود

عضو کمیسیون امینت ملی گفت: بررسی روند اجرای برجام و گزارش‎های سه ماهه‌ وزارت امور خارجه از مهم‌ترین اقدامات این کمیسیون در یک سال اخیر است.

علی نجفی عضو کمیسیون امینت ملی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهم‌ترین اقدامات کمیسیون امنیت ملی در سال 95 گفت: بررسی روند اجرای برجام و گزارش‎های سه ماهه‌ای که از سوی وزارت امور خارجه به کمیسیون ارسال می‌شد، از مهم‌ترین اقداماتی بود که از خرداد سال 95 توسط اعضای کمیسیون انجام شده‌ است.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: این کمیسیون در یک سال اخیر تلاش کرد تا با اخذ تصمیمات جدید و مهم درباره مسائل مختلف امنیتی کشور نقشی اساسی ایفا کند به عنوان مثال بررسی موضوع بحران آب یکی از موضوعات مهم مطرح بود.

نجفی تصریح کرد: همچنین گزارش‌های مستدلی از شرایط پیچیده امنیتی در منطقه و همسایگان با حضور مستمر اعضای کمیسیون و کمک دستگاه‌های مرتبط در جلسات این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بسیاری از پرونده ها و مباحث با توجه به درگیری این کمیسیون در 3 ماه اخیر سال 95 در بررسی برنامه ششم و بودجه 96  فعلا مسکوت مانده‌ است و در سال جدید پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.