سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تشکیل 510 هزار فقره پرونده در دادگستری مازندران

510 هزار فقره پرونده در دادگستری مازندران 11 ماه امسال در دادگستری مازندران تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری در نشست با خبرنگاران گفت: پرونده های وارده به اداره کل دادگستری مازندران در 11ماه امسال، ۵۱۰ هزار فقره پرونده است.

وی افزود: شمار پرونده های تشکیل شده در دادسراهای استان ۱۵۳ هزار و ۲۹۵ فقره پرونده بوده که ۱۶۲ هزار و ۲۴۴ فقره مختومه شده در عین حال پرونده های رسیده به دادگاه ها جزایی استان بیش از۱۰۶ هزار فقره بوده که ۱۰۷ هزار و ۳۳۸ فقره مختومه شده است.

حجت الاسلام جعفری گفت: ۱۶۶ هکتار اراضی ملی به ارزش ۱۹۷ میلیارد تومان خلع ید و به دامان منابع طبیعی بازگردانده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه در دادگاه های عمومی ۱۸۷ هزار و ۶۵۲ پرونده وارده داشتیم، که ۹۶ هزار و ۲۶۲ فقره مختومه شده ، افزود: در محاکم خانواده استان ۲۱ هزار و ۸۴۶ فقره پرونده وارد شد که ۲۳ هزار و ۴۷۹ فقره مختومه شده است.

حجت الاسلام جعفری درباره شمار پرونده های رسیده به شورای حل اختلاف ، گفت: ۱۴۱هزار و ۳۶ فقره پرونده به این بخش وارد شد که ۱۳۶ هزار و ۶۳۳ مورد آن مختومه شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین خواری ۱۹۷میلیارد تومان بوده است، افزود: در بحث تغییر کاربری و بحث اراضی هم امسال بیش از هزار و ۱۱۳ مورد پرونده تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ساری با بیان اینکه شماری از پرونده های تغییر کاربری که از سوی جهاد کشاورزی گزارش شد ، تبدیل به پرونده قضایی شده است، افزود: برای بخشی از آن ها در اعمال و اجرای ماده ۱۰ ، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.