سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ایوان انتظار" میدان ولی عصر(عج) روز جمعه گشایش می یابد

همزمان با برچیده شدن حصار فلزی دور میدان حضرت ولی عصر(عج)، انتظار شهروندان تهرانی سرانجام به پایان رسید و ایوان ساخته شده در تراز منهای یک این میدان گشایش می یآبد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: برای "ایوان انتظار" 3 کارکرد اصلی تعریف شده است. دسترسی شهروندان به خط 3 مترو که بزرگراه آزادگان در جنوب غرب تهران را به شهرک قائم در شمال شرق شهر متصل می کند، نخستین کارکرد و دسترسی همزمان به خط 6 مترو که محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در جنوب تهران را به محله کوهسار در شمال غرب شهر متصل می کند و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، دومین کارکرد این مجموعه است.

وی در پایان با تأکید بر این که سومین کارکرد «ایوان انتظار» در تراز منهای یک، ایجاد دسترسی 4 گوشه میدان حضرت ولی عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: این مجموعه دسترسی 4 گوشه میدان را در فضایی ایمن و زیبا برای شهروندان فراهم می کند.

گفتنی است، «ایوان انتظار» طی مراسم ویژه ای عصر روز جمعه بیستم اسفند در میدان حضرت ولی عصر (عج) گشایش می یآبد و در آستانه سال نو، ورودی های این فضای آرام، جذاب و دلپذیر برای تردد شهروندان تهرانی و هموطنانی که در ایام نوروز از اقصی نقاط کشور وارد تهران می شوند، گشوده می شود.
 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.