سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

با شکست سپاهان در لیگ برتر می توانیم قهرمان شویم

سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت:برای قهرمانی تیم هندبال نفت وگاز گچساران در لیگ برتر باید سپاهان را در اصفهان شکست دهیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت: بعد از دیدار سخت و نفس گیری که با هیئت هندبال مرودشت داشتیم و به دلیل خستگی و مصدومیت های جزئی بازیکنان، چند روز به بازیکنان استراحت دادیم تا مقداری از نظر جسمی و روحی بازیابی شوند.

مهران کیخایی افزود: این هفته با سپاهان بازی داریم، تیم سپاهان را به خوبی آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده ایم و نکات لازم در خصوص این دیدار به بازیکنان گوشزد شده است.

وی ادامه داد: بازی مقابل سپاهان یکی از حساس ترین مسابقات این فصل ما خواهد بود و به امتیاز کامل این دیدار برای قهرمانی نیاز داریم.

 سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت: بازیکنان نفت اگر می خواهند قهرمان لیگ برتر شوند باید سپاهان را در خانه خودش شکست دهند که به نظرم این مهم از عهده بازیکنان با تعصب نفت و گاز بر خواهد آمد.

مهران کیخایی در ادامه به حمایتهای خوب رسانه ها از هندبال نفت وگاز هم اشاره کرد و افزود: رسانه ها همپای تماشاگران به خوبی اخبار هندبال و حتی بازی های خارج از خانه ما را لحظه به لحظه پوشش می دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.


انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.