سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتخابات ریاست جمهوری تاثیری بر زمان امتحانات دانش‌آموزان ندارد

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی پایان سال از دوم خرداد ماه آغاز می‌شود و حوزه‌های امتحانی جدا از حوزه‌های انتخاباتی هستند.

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت امتحانات نهایی دانش آموزان اظهار داشت: همانند روند همیشگی دانش آموزان تا پایان اردیبهشت ماه در کلاس درس حاضر شده و امتحانات در خرداد ماه آغاز می‌شود. 
 
وی ادامه داد: تاریخ برگزاری امتحانات از 2 خرداد شروع و تا 24 خرداد ادامه دارد و یک هفته پس از اتمام امتحانات اعلام نتایج انجام می‌شود. 
 
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه به این برنامه ریزی برگزاری انتخابات تاثیری در تغییر تاریخ امتحانات نداشته، همچنین حوزه‌های امتحانی به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که تداخلی با حوزه‌های انتخاباتی نداشته باشند. 
 
عمادی تصریح کرد: امتحانات با تمهیدات در نظر گرفته شده، امتحانات با امنیت کامل در مرحله طرح سوال، اجرا و حوزه‌های تصحیح انجام می‌شود بنابراین دانش آموزان مطمئن باشند که نمرات آنها کاملا واقعی است. 
 
وی بیان کرد: طرح سوالات از کتاب درسی دانش آموزان بوده بنابراین بچه ها می‌توانند از فرصت عید نهایت استفاده را کرده و با تمرکز در کتاب درسی نتایج رضایت بخشی در امتحانات کسب کنند. 
 
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: سوالات استاندارد طرح شده و دانش آموزان بدون توجه به جزوات و کتاب‌های متعددی که در بازار وجود دارد و صرفا با تمرکز در کتاب‌های درسی به راحتی امکان کسب نمره‌های قابل قبول را دارند. 
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
باسلام
شروع امتحانات از 2خرداد شامل همه ی پایه ها میشود یا فقط برای امتحانات نهایی سوم دبیرستان میباشد!؟