سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه خوارزمی خبر داد؛

پذیرش دانشجویان در رشته پلاسمای پزشکی از سال آینده/ اختصاص بودجه 32 میلیاردی برای تجهیزات پژوهشی در این دانشگاه

رییس دانشگاه خوارزمی از پذیرش دانشجو در رشته پلاسمای پزشکی در دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: برای تهیه تجهیزات پژوهشی 32 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی سبحان الهی رییس دانشگاه خوارزمی در گزارش جامع دانشگاه به مجمع نمایندگان تهران که در دانشگاه خوارزمی برگزارشد، اظهار داشت: در حال حاضر تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی کردن برنامه‌ها هدف اصلی محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر تدوین و ارائه طرح جامع آموزشی، پژوهشی و عمرانی براساس برنامه‌های راهبردی دانشگاه خوارزمی است.
 
رییس دانشگاه خوارزمی افزود: تاکید ما بر افزایش سهم درآمدهای اختصاصی دانشگاه از طریق تنوع بخشی به منابع درآمدی با حفظ کیفیت و شان دانشگاه می‌باشد.
 
سبحان الهی تصریح کرد:یکی دیگر از اهداف این دانشگاه تقویت و اصلاح مدیریت حقوقی و جهت‌دهی امور حقوقی دانشگاه بر مبنای پیشگیری و سازماندهی است.
 
وی گفت:تدوین، تصویب و تهیه نقشه راه بین المللی شدن دانشگاه در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی در این دانشگاه در اولویت قرار دارد.
 
رییس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه تشکیل رشته پلاسمای پزشکی بود که امیدواریم از سال آینده پذیرش دانشجویان را داشته باشیم.

سبحان الهی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۲ میلیارد تومان تجهیزات پژوهشی در سال ۹۵ صورت گرفته است.
 
وی گفت: کارنامه سلامت برای ۲۲۵۰ نفر در سال ۹۳ و ۲۶۵۰ نفر در سال ۹۴ به منظور بررسی سلامت تمامی دانشجویان ورودی جدید و طرح سلامت روان برای دانشجویان ورودی جدید کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اجرایی شده است.
 
رییس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ پایان نامه ارشد و رساله دکتری در دانشکده‌های مختلف به ویژه علوم زمین در زمینه نفت صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.