سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز ؛

تشکیل ستاد انتخابات در دادگستری آذربایجان شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از فعالیت ستاد پیشگیری از وقوع جرایم مربوط به انتخابات سال آینده در تمامی حوزه های قضایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام مظفری افزود: نزدیک به یک ماه  است  که کمیته های تخصصی به صورت منظم  تمامی جرایم مربوط به انتخابات پیش رو شورا های اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری را بررسی می کنند.

وی تاکید کرد: در مرحله اول به متخلفان تذکر داده می شود و درصورت تکرار تخلف انتخاباتی با قید فوریت در شعب ویژه  برای جرم به وقوع پیوسته رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی  در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به وضعیت پرونده تخلفات شوراهای برخی از شهرهای استان گفت: برای 44 نفر از متهمان پرونده شورای شهر تبریز کیفر خواست صادر شده و  تا پایان سالجاری احکام نهایی به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه بررسی های و استعلام های نهایی در مورد این پرونده در حال انجام است یادآور شد: تمامی دفاع های متهمان شنیده شده و اکثر آنان از روند رسیدگی دادگستری رضایت دارند.

 حجت الاسلام مظفری همچنین با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی  بیان کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با تشکیل چندین جلسه و بازدید از واحدهای تولیدی راکد با اتخاذ تصمیم هایی توانسته مشکلات بسیاری از این واحدهارا مرتفع و آنها را مجددا به چرخه تولید بازگرداند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.