سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تعویض شبکه فرسوده آب در رامهرمز

مدیر امور آبفا رامهرمز گفت: خط 12 اینچ فارسیت واقع در مرکز شهر خیابان 4 راه طالقانی این شهرستان به دلیل فرسودگی شدید تعویض شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ شاهین لرکی، مدیر امور آبفا رامهرمز بیان داشت: به دلیل واقع شدن محل مذکور در مرکز شهر و ترافیک و تردد مردم انجام این عملیات سختی‌های کار را دو چندان می‌کرد که در نهایت بعد از مطالعات و پیش بینی شرایط موجود با تلاش پرسنل بهره‌برداری در مدت 1 شبانه روز با تعویض 500 متر از خط مذکور دوباره جریان آب به روال عادی بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی عملیات اجرای پروژه از نیمه شب تا صبح روز بعد انجام شد و از هدر رفت بیشتر آب جلوگیری به عمل آمد.

لرکی، کاترزنی و برداشت آسفالت، خاکبرداری، تعویض لوله فارسیت قدیمی با پلی‌اتیلن، نصب انشعابات روی خط جدید، حمل مصالح مازاد و نخاله ها، خاکریزی، شن ریزی و آب پاشی محل به جهت جلوگیری از گرد خاک را از مراحل انجام این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: انجام این پروژه حدود 300  میلیون تومان هزینه در بر داشت.

مدیر امور آبفا رامهرمز اذعان داشت: با توجه به پایش صورت گرفته در 3 ماهه اخیر توسط نیروهای اجرایی این امور، تعداد 56 انشعاب غیر مجاز کشف شد که با پیگیری و تشکیل پرونده به مجاز تبدیل شدند.
 
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.