سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰۰ اصله نهال در بین مردم شهر بوشهر

رئیس اداره منابع طبیعی وابخیزداری شهرستان بوشهر از توزیع بیش از هزار اصله نهال در بین مردم شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید منصوریان عصر سه شنبه در برنامه هفته منابع طبیعی اظهار داشت: نهال‌هایی با گونه‌های مختلف اعم ازجنگلی، زینتی و دارویی بین مردم و درخواست کنندگان در محل نهالستان این اداره توزیع شده است. ظرفیت نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوشهر بسیار مناسب است و خوشبختانه در هفته منابع طبیعی تولیدات این نهال به خوبی به دست مردم علاقمند به منابع طبیعی و محیط زیست رسید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوشهر با اشاره به بازدید دانشجویان رشته گیاهان دارویی دانشگاه علمی کاربردی شیراز گفت: در هفته منابع طبیعی شاهد بازدید گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی از نهالستان این اداره بودیم.

وی استقبال مردم و دانش آموزان ودانشجویان از برنامه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوشهر را نشانه آگاهی و فهم مردم به این مقوله دانست و اظهار داشت: در اماکن مختلف آموزشی وغیر آموزشی برنامه های مختلفی تا کنون اجرا کردیم.

منصوریان گفت: نه تنها در شهر بوشهر بلکه در آیینی نمادین کاشت نهال در مدرسه دبیرستان پسرانه جوادالائمه عالی شهر نیز  باحضور مدیر و مربیان، دانش‌آموزان و شورای اسلامی این شهر عالیشهر انجام گرفت.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.