سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت های ترافیکی 18 اسفند در جاده های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی این هفته خبر داد .

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه،محدوديت ها و ممنوعيت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان از صبح فردا اجرا می شود .

وی افزود: تردد موتورسيکلت از ساعت 12 فردا 18 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 اسفندماه در محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور كرج- چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه مورخ 20 اسفندماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در محور هراز تردد کليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 18،19 و20 اسفندماه ممنوع است.

وی گفت: در محور فیروزکوه تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

شماره تلفن 2182934 باپیش شماره 011 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مردم در خصوص آخرین وضعیت راههای مازندران است.  

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.