سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اقتصادی شدن صنعت گردشگری با تبلیغ جاذبه های گردشگری استان های همجوار

مديركل ميراث فرهنگي زنجان گفت: زنجان قطعه اي از پازل گردشگري ايران است و تبلغ جاذبه هاي گردشگری استان هاي همجوار نشانه خوبي از اقتصادی شدن صنعت گردشگری در كشورمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رحمتي عنوان كرد: نصب بيلبورد غار عليصدر در ميدان وليعصر زنجان اتفاق خوبي است و اين امر نشان از اقتصادی شدن صنعت گردشگری در ايران و روند رو به رشد آن دارد.

وی با اشاره به عقد تفاهمنامه ای ميان معاونين گردشگری استان های شمالغرب كشور اضافه كرد: معاونين گردشگری شمالغرب كشور با امضاء تفاهمنامه اي مقرر شده است با استفاده از تبليغات محيطي شهرهای همجوار به تبليغ جاذبه های استان های خود بپردازند.

رحمتي اين تفاهمنامه را موجب تداوم سفر در بين استان هاي همجوار دانست و اظهار كرد: گردشگری و اقتصاد گردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی تجارت است و تبليغات در تجارت از اهميت بالايي برخوردار است.

وي افزود: صنعت گردشگری به عنوان يكي از اركان اصلي توسعه پايدار مستلزم وجود تبليغات هوشمندانه و موثر است و استفاده از ظرفيت های استان های همجوار نيز در همين راستا است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.