سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اعلام ساعت بازدید از اماکن گردشگری

ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در ایام نوروز افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غرابی سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان اینکه ساعت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان افزایش می یابد ادامه داد:  بازدید از آرامگاه حافظ در ایام نوروز 24 ساعته خواهد بود.


 وی با بیان اینکه بازدید از مجموعه های هخامنشی نقش رستم، نقش رجب، تخت جمشید و پاسارگاد در تعطیلات نوروزی از ساعت 8 صبح به صورت یکسره تا 17 و 30 دقیقه است افزود: آرامگاه سعدی و ارگ کریم خانی در این ایام به صورت یکسره و از ساعت 8 تا  21 و 30 دقیقه است.


غرابی تصریح کرد: در ایام نوروز، برنامه نور و صدا در تخت جمشید اجرا خواهد شد که این برنامه هر شب و بعد از غروب آفتاب برگزار می شود.

مهدی نجفی سرپرست موزه‌ها و اماکن تاریخی استان فارس نیز گفت: با آغاز سفرهای نوروزی ساعت بازدید اماکن تاریخی و موزه‌های استان فارس از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 افزایش می‌یابد.


وی با اشاره به اینکه بازدید از موزه ها به صورت دو شیفت امکان پذیر است ادامه داد: موزه های استان شامل موزه ساسانی بیشاپور، موزه پارس و سنگ هفت تنان و از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 و 30 دقیقه و موزه حمام وکیل از ساعت 8 صبح تا 20 و 30 دقیقه باز است.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.