سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوانان والیبال دختر ایران مقابل هنگ کنگ مغلوب شدند

تیم ملی نوجوانان دختر ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل هنگ کنگ شکست خورد و باید در ادامه برای کسب عنوان نهمی تلاش کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر از روز گذشته یکشنبه 15 اسفندماه به میزبانی چین آغاز شد. تیم ملی ایران بعد از شکست در نخستین رقابت خود مقابل تیم قدرتمند چین، امروز برابر هنگ کنگ قرار گرفت که این تیم روز گذشته استراحت داشت. ملی‌پوشان دختر ایران در این دیدار با نتیجه 3 بر یک (25 بر 23، 23 بر 25، 18 بر 25 و 21 بر 25) مغلوب هنگ کنگ شدند.

در ست اول، تیم ملی دختران ایران شروع خوبی داشت و در همان ابتدای بازی اختلاف را با حریف بیشتر کرد به طوری که باعث شد مربی هنگ‌کنگ با گرفتن وقت استراحت نکات لازم را یادآوری کند که این وقت استراحت به بازیکنان این تیم کمک کرد چند امتیاز از ایران بگیرند. در این ست ملی‌پوشان دختر ایران در دومین وقت استراحت 16 بر 10 از حریف پیش افتادند و در ادامه نیز این ست را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شدند.

در ست دوم هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند. زمانی که هر دو تیم در امتیاز 14 برابر بودند، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی ایران با درخواست وقت استراحت نکات لازم را یادآوری کرد. بعد از دومین وقت استراحت فنی هنگ‌کنگ اختلافش را به 3 امتیاز رساند و با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد تا همه چیز برابر در ست سوم پیگیری شود.

در ست سوم شاگردان مایدا با اختلاف 6 امتیازی بازی را پیش بردند اما بازیکنان هنگ کنگ این اختلاف را کمتر کرده و در ادامه بازی مساوی پیش رفت. هنگ‌کنگی ها در این ست با ارائه بازی بهتر با نتیجه 25 بر 18 پیروز شدند.

در ست چهارم تیم ملی هنگ کنگ شروع بهتری داشت، شاگردان مایدا موفق شدند در ادامه بازی امتیازات بیشتری را به دست آورده و این اختلاف را کمتر کنند، در نهایت بازهم در این ست برتری با هنگ کنگ بود. دختران ایران در ست چهارم بازی را با نتیجه 25 بر 21 واگذار کردند.

تیم ملی والیبال دختران ایران فردا استراحت دارد و باید منتظر مسابقات روز سه شنبه بماند تا حریفش برای بازی بعدی مشخص شود. ملی‌پوشان کشورمان در دوره قبلی این بازی‌ها مقابل هنگ‌کنگ شکست خورده بودند. تیم ملی ایران با این شکست از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند و باید برای کسب عنوان نهم تا یازدهمی تلاش کند.

آیتک سلامت، بهار بهرامی نیا، بیتا علایی (لیبرو)، مریم حبیبی، زهرا زهدی، منا آشفته و زهرا صالحی ترکیب آغازکننده ایران در این دیدار بودند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.