سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از آلبوم برنامه رادیویی «گذری در تهران»/ تجلیل از گوینده پیشکسوت رادیو

رادیو تهران در آخرین ماه سال با ویژه برنامه خود از برنامه «گذری در تهران» و گوینده پیشکسوت خود تقدیر می‌کند.

میثم کطائیان تهیه‌کننده رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون جزئیات آیین نکوداشت گوینده پیشکسوت رادیو تهران گفت: چهارشنبه ۱۸ اسفند در برنامه‌ای با مضمون رونمایی از برنامه رادیو تهران  و آیین نکوداشت آلبرت کوچویی گوینده این شبکه رادیویی با  مشارکت صدا و سیما و میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

وی در ادامه در خصوص مهمانان حاضر در این مراسم بیان کرد: این مراسم با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان صدا و سیما در موزه دوران ملی و اسلامی برپا می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «گذری در تهران» درباره بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: در این مراسم همانطور که گفته شد از 100 برنامه‌ای که تا به امروز با عنوان «گذری در تهران» پخش شده‌ است، رونمایی خواهد شد و همچنین از عوامل این برنامه رادیویی تقدیر و تشکر می‌شود.

کطائیان در پایان در خصوص زمان برگزاری مراسم تقدیر و رونمایی از برنامه «گذری در تهران» خاطرنشان کرد: این رونمایی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه، با اجرای وحید رونقی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ با بازدید از موزه دوران ملی و دوران اسلامی میزبان مخاطبان خود است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.