سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دانلود نرم‌افزار مدیریت دانلود تا قفل برنامه ها با اثر انگشت

در این بسته قسمتی از بهترین نرم افزارهای منتشر شده در سال گذشته را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر تا به حال فرصت نکرده اید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چرا که در ادامه قسمتی از پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در طول سال گذشته در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.
 
دانلود Zapya برای اندروید و ios / قدرتمندترین نرم افزار انتقال سریع فایل
 زاپیا نرم افزاری برای ارسال سریع فایل بین دستگاه های هوشمند مختلف است. با نصب اپلیکیشن Zapya قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل‌ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال زاپیا 40 برابر سریع‌تر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز می‌رسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این امکان بازی کردن برخی از بازی‌ها به‌صورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می‌کند.

 
 

 دانلود CCleaner؛ بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی
نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.

 
 

 با "FingerSecurity" نرم‌افزار های خود را با اثر انگشت قفل کنید
احتمالا تا به حال بارها مشاهده کرده اید که دوستانتان برای باز کردن گوشی خود از اثر انگشت استفاده می کنند و قفل گوشی آنها به صورت یک اثر انگشت است که برای باز کردن آن از انگشت خود استفاده می کنند. FingerSecurity این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به دلخواه هر کدام از نرم افزار های گوشی خود را قفل و با اثر انگشت خود باز کنید.



 

 دانلود Meme Generator؛ ترول بسازید
 شاید شما هم در فضای مجازی با تصاویر ترول برخورد کرده باشید و بخواهید شما نیز این تصاویر را خلق کنید. با Meme Generator می توانید جالب ترین الگوهای رفتاری را ایجاد کرده و آنها را با دوستان خود از طریق شبکه های اجتماعی نظیر؛ واتساپ، گوگل پلاس، ایمیل، Dropbox ، پیکاسا و ... به اشتراک بگذارید.
 
 
 

دانلود مترجم گوگل؛ بدون نوشتن و تنها با دوربین تلفن همراهتان ترجمه کنید
قابلیت های نرم افزار مترجم گوگل در بروزرسانی های جدید، کارکرد این نرم افزار را بسیار بالاتر  می برد. در این بروز رسانی گوگل در استفاده از نرم افزار، دیگر نیاز نیست از متنی که در حال خواندن آن هستید خارج شوید. بلکه تنها با کپی کردن متن مورد نظر آیکون ترجمه در کنار صفحه شما به نمایش در می آید.



 

دانلود برنامه دوربین حرفه ای "Z Camera"
Z Camera برنامه ای قدرتمند و عالی در زمینه عکاسی برای اسمارت فونها می باشد که برای علاقه مندان به عکاسی حرفه ای در گوشی همراه طراحی و عرضه شده است. با باز کردن برنامه Z Camera به یک دوربین عکاسی حرفه ای دسترسی خواهید داشت که پیش روی شما خواهد بود. افکت های بی نظیر و بسیار زیبایی در این اپلیکیشن گنجانده شده اند که در لحظه می‌توانید از آنها استفاده کنید.



 

 دانلود GO SMS Pro برای اندروید ؛ مدیریت حرفه‌ای پیامک ها
 نرم افزار GO SMS با داشتن بیش از 200 تم متفاوت، محیطی زیبا و جذاب می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه اس ام اس پیش فرض گوشی های اندروید باشد. این نرم افزار، برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما است. بیش از 200 تم زیبا، 800 شکلک، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.

 
 

 دانلود Speedtest؛ سنجش سرعت اینترنت
 Speedtest نرم افزاری است که می توانید با استفاده از آن سرعت اینترنت (دانلود و آپلود) خود را بسنجید. برای تست سرعت فقط یک لمس کافی است و در کمتر از 30 ثانیه می توانید نتیجه آن را ببینید. میلیون ها نفر از کاربران از این نرم افزار برای تست سرعت اینترنت استفاده می کنند.

 
 

مدیریت گوشی های"دو سیم کارت"با دانلود نرم افزار "Dual SIM Selector "
Dual SIM Selector PRO  یک برنامه کاربردی برای گوشی های دو سیم کارته است. با این برنامه کاربردی شما می توانید در تمامی نرم افزار های دیالر از دو سیم کارت خود استفاده نمایید. در واقع در تمامی برنامه های شماره گیر که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را ندارند استفاده نمایید. رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک واقع شده است. بر اساس قوانین یکی از سیم کارت ها را در شماره گیر انتخاب کرده و به راحتی با دوستان خود تماس گرفته و با آن ها در ارتباط باشید.



 

 دانلود Apps2SD Pro؛ انتقال نرم‌افزارها به کارت‌حافظه
 برنامه Apps2SD Pro علاوه بر امکان انتقال دادن بازی ها و برنامه های مختلف همچنین امکانات متعدد بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار به شما امکانی می دهد که بتوانید به سادگی بازی ها و برنامه های حجیمی را که در حافظه داخلی سبب اشغال شدن فضای گوشی شده اند به کارت جانبی گوشی انتقال دهید. این اپلیکیشن امکانات جالبی مانند تعمیر مموری کارت، افزایش سرعت و مدیریت کارت حافظه نیز در اختیارتان قرار خواهد داد که می تواند استفاه های مفیدی برایتان داشته باشد. نرم افزار Apps2SD Pro در گوگل پلی به قیمت 2.99 دلار به فروش می رسد.

 
 
دانلود PicsArt-Photo Studio برای اندروید؛ تصاویر خود را حرفه ای ویرایش کنید
PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.

 
 

 دانلود مدیا پلیر قدرتمند Power Media Player
پاور دی وی دی یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای پخش فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های مختلف است که نسخه‌های مختلف آن برای سیستم عامل‌های مختلف مک، ویندوز، آی اُ اس و اندروید منتشر شده است.



 

 دانلود Accelerator Plus؛ نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار Download Accelerator Plus ابزاری فوق العاده دانلود در فضای وب برای گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعتی بالا فایل های خود را در گوشی دانلود و آنها را مدیریت کنید. این نرم افزار در گوگل پلی بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است.

 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.