سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

اجرای طرح عیدانه کتاب در خراسان جنوبی

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» اجرا در خراسان جنوبی می شود.

محبی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ از اجرای طرح عیدانه کتاب در کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان خبر داد وگفت : طرح عیدانه کتاب به عنوان پنجمین طرح حمایتی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به منظور پرداخت یارانه کتاب به خریداران اجرا می شود.

وی افزود : این طرح از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اجرا می شود.

احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را رونق بازار کتاب، ترویج کتابخوانی، توزیع بخشی از یارانه مصرف کننده‌ها در کتابفروشی‌ها و همچنین کمک به تقویت ناشران و ارتقای وضعیت آن ها عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : علاقمندان جهت استفاده از این طرح می توانند با ارائه کارت ملی خود تا سقف ١ میلیون ریال کتب انتخابی خود را با تخفیف ٢٠ و ٢٥ درصد خریداری نمایند.

وی افزود : کتاب های کمک درسی، آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشد، مشمول این طرح و تخفیف ویژه آن نمی شود.

محبی با موفق ارزیابی کردن اجرای طرح های کتاب در استان خراسان جنوبی اظهار کرد : تعداد شرکت کننده در این طرح در استان ١١ کتاب فروشی می باشد که ٨ کتاب فروشی در مرکز استان و ٣ کتاب فروشی در شهرستان فردوس،طبس و خوسف خواهد بود.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.