سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایندگان بسکتبال غرب آسیا در جستجوی جذب ستاره ها

تیم بسکتبال شیمیدر تهران برای کسب عملکرد مناسب در رقابت های غرب آسیا به دنبال جذب صمد نیکخواه بهرامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛سه تیم بسکتبال شامل شیمیدر تهران،پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به رقابت های غرب آسیا که دعوت شدند.این رقابت ها از 22 اسفند ماه به میزبانی اردن برگزار می شود و نمایندگان کشورمان برای کسب عملکرد مناسب در این رقابت ها،در حال حاضر در تکاپوی جذب ستاره های بسکتبال هستند.

تیم شیمیدر تهران که سکان آن بر عهده مصطفی هاشمی است قصد دارد در رقابت های باشگاه های غرب آسیا، صمد نیکخواه بهرامی را جذب کند اما با مشکلات زیادی همراه شده که ممکن است نیکخواه به این رقابت ها نرسد.پیش از این صمد نیکخواه بهرامی در تیم گوانژو چین بازی می کرد اما تیمش به دلیل نتیجه نگرفتن به مرحله پلی آف راه نیافت.

همچنین تیم پالایش نفت آبادان فرید اصلانی را که در تیم نیروی زمینی بازی می کرد به اختیار گرفته است.اصلانی که مدت کوتاهی از سربازیش مانده بود برای تیم نیروی زمینی به میدان می رفت و اکنون با اتمام سربازیش به تیم نفت آبادان پیوسته است.

تیم پتروشیمی بندرامام هم در تکاپوی جذب حامد حدادی است و به نظر می رسد که برای مرحله پلی آف لیگ برتر امسال این بازیکن را به اختیار بگیرد.پتروشیمی بندرامام در حال حاضر ستاره های بسکتبال را در تیم خود دارد و این طور که مشخص است  وجود حدادی در رقابت های باشگاه های غرب آسیا ضروری نیست.

حال باید دید تیم شیمیدر تهران قادر به جذب صمد نیکخواه بهرامی هست یا خیر؟

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.