سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ریشه کنی فقر در جامعه همگام با کمیته امداد

باید در جهت ریشه کنی فقر در جامعه همگام با کمیته امداد حرکت کرد و نیاز است همه مسئولان در این زمینه ورود کرده و نسبت به ریشه کنی فقر اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ منصور مکی آبادی، فرماندار سیرجان گفت: تمامی مددجویان کمیته امداد را به عنوان خانواده خود می دانم و در جهت حمایت از مددجویان و محرومان نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

وی به وضعیت فقر و شکاف طبقاتی در شهرستان اشاره کرد و افزود: باید در جهت ریشه کنی فقر در جامعه همگام با کمیته امداد حرکت کرد و نیاز است همه مسئولان در این زمینه ورود کرده و نسبت به ریشه کنی فقر اقدام کنند.

فرماندار سیرجان بر توانمندسازی مددجویان و محرومان تاکید و خاطر نشان کرد: در زمینه اشتغال تلاش های خوبی در شهرستان انجام شده و با راه اندازی کارگاه خیاطی در شهرستان سیرجان و تولید لباس فرم کارکنان گل گهر سیرجان و شرکت های تابعه ۸۰ نفر از مددجویان شهرستان مشغول به کار شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازها ی اساسی مددجویان است بر رفع مشکل مسکن مددجویان تاکید کرد و افزود: به دنبال این هستیم تمامی مددجویان فاقد مسکن شهرستان را با مشارکت گل کهر سیرجان خانه دار کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.