سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

703 شرکت کشور امسال مدعی رعایت حقوق مصرف کنندگان

16 سال پیش اولین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل دفتر نظارت بر تشکل ها و هماهنگی امور استان های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: 16 سال پیش اولین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شد

مجید ارغنده پور گفت: در همایش تنها 32 شرکت جسارت و جرات این را پیدا کردند که مدعی رعایت حقوق مصرف کنندگان شوند.

وی افزود: امروز خرسندیم که با افتخار بگوییم 703 شرکت کشور امسال در این زمینه مدعی بودند.

این مسئول اظهار کرد: خارج از نتیجه ارزیابی، همین که امروز این تعداد شرکت مدعی رعایت حقوق مصرف کننده هستند برای ما ارزشمند بوده و همه آنها از نظر ما برگزیده هستند، چرا که در راستای احقاق حقوق مردم و مصرف کنندگان تلاش می کنند.

ارغنده پور خاطر نشان کرد: امسال از مجموع 703 شرکت متقاضی، 117 شرکت برگزیده شدند که از این تعداد 56 شرکت برگزیده تندیس و 61 شرکت برگزیده لوح حمایت از حقوق مصرف کنندگان شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شاخص های متعددی در این ارزیابی مدنظر قرار می‌گیرد، گفت: اولین و مهم ترین شاخص در این ارزیابی بحث "کیفیت" کالا، محصول یا خدمات است.

وی یادآور شد: در این شاخص معیارهای سلامت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست نیز مدنظر قرار داده می شود.

ارغنده پور افزود: اگر کالا با چنان کیفیتی تولید شود که هر آن تولید کننده آمادگی آزمایش محصول خود از سوی دستگاه های نظارتی را داشته باشد، این کالا قطعا کالایی است که مورد حمایت ما خواهد بود.

وی افزود: این کالا با این حد کیفیت قابلیت این را دارد که نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی برای عرضه آن تلاش شده و مورد حمایت قرار گیرد.

ارغنده پور شاخصه دیگر این ارزیابی را بحث "خدمات فروش" عنوان کرد و افزود: خدمات برای یک کالا هم باید قبل از فروش، هم در حین فروش و هم پس از فروش ارائه شود

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.