سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دولت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم ارتقا بهره‌وری

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه دولت الکترونیک را یکی از ابزارهای مهم در ارتقا بهره‌وری در همه زمینه‌ها عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛ رضا رحیمی گفت: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در یکی از بندهای اصلی تاکید ویژه‌ای بر بحث بهره‌وری شده است.

وی افزود: فاکتورهای بسیاری در بهره‌وری در زمینه های مختلف دخیل هستند و همین امر موضوع بهره‌وری را پیچیده کرده است.

رحیمی مهم‌ترین رکن موضوع بهره‌وری را بحث فرهنگ عنوان کرد و افزود: قطعا بدون ایجاد فرهنگ بهره‌وری نمیتوانیم به نتیجه دلخواه در این زمینه برسیم.

وی با بیان اینکه ساخت فضاهای فیزیکی و عمرانی را نمی‌توان بهره‌وری دانست گفت: اینکه چگونه از فضاهای موجود بهترین و بیشترین استفاده را ببریم، اصل بهره‌وری را انجام داده‌ایم.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ارتقا بهره‌وری تا حدی در کشور در حال انجام است، گفت: هنوز خیلی در این زمینه جای کار داریم و باید به سرعت ارتقا بهره وری را در زمینه حفظ منابع و حصول بیشترین نتیجه به کار بریم.

رحیمی تصریح کرد: همین سالن که در آن جشنواره برگزار شده در طول سال نهایتا 10 تا 15 درصد از آن استفاده می‌شود و اگر از این سالن برای مصارف دیگر از جمله برگزاری کلاسها و کارگاه های آموزشی در طول سال استفاده کنیم، بهرهوری را انجام دادیم.

وی دولت الکترونیک را یکی از ابزارهای مهم در ارتقا بهره‌وری عنوان کرد و افوزد: متاسفانه علی رغم همه پیشرفت‌ها در این زمینه هنوز استفاده از فضای مجازی را در بسیاری خدمات نداریم و ضرورت دارد هرچه سریعتر مقوله دولت الکترونیک پیگیری شود تا بتوانیم ارتقا بهره وری در بسیاری خدمات را شاهد باشیم.

 
انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.