سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرعشیان:

برای میزبانی هر چه بهتر جام جهانی همه آبادانی ها بسیج شده اند

رئیس هیأت کشتی استان خوزستان گفت:تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی کشتی فرنگی در شهرستان آبادان، مهیا شده است.

سید حسین مرعشیان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از میزبانی موفق آبادان در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان،این بار میزبان جام جهانی هستیم که به‌ واسطه وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم سعی خواهیم داشت این دوره از رقابت‌ها نیز به نحو شایسته ای برگزار شود.
وی درباره محل برگزاری رقابت های جام جهانی اظهار داشت:رقابت‌ها در محل سالن کوثر آبادان برگزار خواهد شد که پیش از این نیز میزبان جام باشگاه‌های جهان بوده است،این سالن نسبت به 2 سال گذشته به تجهیزات بیشتری از جمله سیستم های خنک کننده هوا، صندلی تماشاگر و محوطه‌سازی مناسب مجهز شده و تا شروع رقابت ها نیز دیگر اقدامات لازم انجام خواهد شد. همچنین در سالن محل برگزاری این مسابقات علاوه بر اینکه تمامی اقشار از جمله خبرنگاران، تماشاگران، مسئولان از جایگاه ویژه خود برخوردار هستند، پیشکسوتان ورزش آبادان و کشور نیز صاحب جایگاه جداگانه‌ای خواهند بود.
عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی افزود:برای ورود، اسکان، تمرین و وزن‌کشی تیم‌ها نیز تمامی امکانات نظیر، فرودگاه، هتل‌ها، سالن‌های ورزشی هماهنگ شده و فضای لازم برای پذیرایی از تیم‌ها مهیا خواهد بود.ضمن این که تمامی تیم‌ها برای تردد از مسیر فرودگاه بین‌المللی آبادان به هتل‌ها و از هتل تا سالن تمرین و مسابقات با موتورهای هیأت اتومبیل‌رانی اسکورت خواهند شد.
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا با اشاره به پوشش خبری مسابقات گفت:با توجه به هماهنگی های صورت رفت گرفته این رقابت‌ها در طول دو روز برگزاری، با پوشش دوربین‌های صدا و سیمای مرکز آبادان، از طریق شبکه‌های سراسری سوم و ورزش سیما به‌طور زنده و مستقیم برای علاقه‌مندان به کشتی پخش خواهد شد.
مرعشیان در خاتمه خاطرنشان کرد:طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ورود تیم‌ها به آبادان در تاریخ 24 لغایت 25 اسفندماه از طریق فرودگاه بین‌المللی این شهرستان در دو مرحله صورت خواهد گرفت و در مجموع باید عرض کنم همه مسئولین استان خوزستان به وِیژه آبادانی ها با همه توان برای میزبانی هر چه بهتر رقابت های جام جهانی 2017 بسیج شده اند که امیدواریم در نهایت میزبان شایسته ای برای میهمانان گرانقدر باشیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.