سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و تبلیغی توسط مبلغان

نیازهای فرهنگی و تبلیغی صد منطقه خراسان رضوی توسط مبلغان اعزامی پاسخ داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت : دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد پیشگام در عرصه های نو برای پاسخگویی به نیازهای نظام و جامعه اسلامی شناخته می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی حسینی زهانی، با اشاره به اهداف تشکیل دفتر تبلیغات، ادامه داد: تبیین، تبلیغ و گسترش باور، بینش و ارزش های اسلامی و انقلابی، تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی، حضور فعال در مراجع سیاستگذاری و برنامه ریزی تبلیغی و علمی کشور به منظور تأمین نیازهای فکری و دینی مدیریت کلان نظام، شناخت مداوم مخاطبان و بازیابی نیازها و معضلات فرهنگی نظام و مردم برای هدفمند و کارآمدسازی تبلیغات اسلامی از اهداف تشکیل این نهاد است.

او افزود: ارائه آموزش های مورد نیاز برای تربیت طلاب کارا و توانمند در عرصه های تبلیغی و جذب، ساماندهی و اعزام روحانیون به مناطق متقاضی مبلّغ از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی زهانی اظهار کرد: اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با فعال سازی دوازده گروه تخصصی تبلیغی و اعزام سالانه بیش از 11100 نفر ساعت مبلّغ و 46 هزار نفر روز مبلغ در شانزده مناسبت تبلیغی به بیش از یکصد منطقه و گروه هدف، در پاسخگویی به نیازهای فرهنگی جامعه مؤثر است.

او ادامه داد: با بکارگیری ده ها کارشناس دینی، سالانه به 34 هزار سوال آنلاین، 15 هزار سوال آف لاین و 217 هزار سوال پیامکی پاسخ می دهد و با افتتاح نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در خراسان بیش از صد هزار سوال تلفنی  پاسخ داده می شود.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فعالیت های آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، پشتوانه لازم برای فعالیت های تبلیغی و روزآمد شدن مبلّغان را فراهم می کند.

انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.