سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

توقیف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاه

محموله سيگار قاچاق در کرمانشاه توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئيس پليس آگاهی استان از توقیف محموله سيگار قاچاق به تعداد 245 هزار نخ و دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد.
سرهنگ "محمدرضا اميری"گفت: عوامل پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و کنترل مجرمان سابقه دار موفق شدند یک محموله سیگار قاچاق را که از کشور عراق به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود، شناسایی کنند.
وی افزود: بر همین اساس کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیری اعضای باند را دستور کار خود قرار دادند و با انجام اقدامات اطلاعاتی، مسير تردد و نوع خودروهای حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند، لذا تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس به موقعيت ورودی غربی شهر كرمانشاه اعزام شد و منطقه به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل انتظامی پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس محور موردنظر، دو دستگاه خودروی سواری حامل سیگار قاچاق مشاهده و با شگردهای پلیسی متوقف کردند که در بازرسی از آنها 245 هزار نخ سیگار فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.
سرهنگ امیری گفت: دو دستگاه خودرو در ارتباط با این محموله توقیف و دو متهم نیز دستگیر شده اند که رسیدگی به پرونده آنها کماکان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.