سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

انتصاب رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

مراسم معارفه رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که در این مراسم گفت: بیشتر برنامه های ما فرهنگی است. نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای انتظامی به واسطه حضور همیشگی در صحنه و خیابان ها، و ارتباط مستقیم با مردم و جامعه، همواره در معرض خطرات زیادی هستند که لازم است تا از این نیروها به نحو احسن صیانت بشود.

حجت الاسلام محمد هادی بهشتی‌پور گفت: به خاطر همین خطرات بود که امام راحل (ره) با فکر نورانی خود سازمان های عقیدتی سیاسی را در نیروهای مسلح تشکیل دادند، تا با ارائه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، این نیروها نسبت به امور جامعه آگاه بوده و از خطرات مصون بمانند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی در کارهای سیاسی دخالت نمی کنند افزود: آموزش و شناخت سیاسی برای نیروهای انتظامی در قبال گروه های مختلف سیاسی در داخل و خارج از کشور امری ضروری است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین درخصوص برنامه های معرفتی و دینی این سازمان گفت: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مسلمان بر حفظ نهضت دینی و قرآنی کوشاست، و گواه آن هم وجود حدود 50 هزار نفر حافظ قرآن کریم از یک جزء تا کل است.

 در پایان مراسم از خدمات حجت الاسلام حشمت اله جلالی قدردانی، و حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی به عنوان مسئول رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.